25 Nisan 2008 Cuma

2007-2008 ÖĞRETİM YILI TÜRK EDEBİYATI VE DİL ANLATIM DERSLERİ 2.SINAV KONULARI

11MFA DİL VE ANLATIM
Deneme
Fıkra
Makale
Eleştiri
NOT:Sorular klasik sınav, boşluk doldurma ve test biçimindedir.
Dİl ve Anlatım kitabında bu konularla ilgili bölümleri gözden geçiriniz.

10MFA DİL VE ANLATIM
İsimler
Sıfatlar
Anlatım Biçimleri
Deyim Aktarmaları
Zamirler
Lirik Anlatım
Zarflar
Dil ve Anlatım Özellikleri

9B/D/E DİL VE ANLATIM
Atasözleri ve Deyimler
Kelime Grupları (İsim Tamlamaları-Sıfat Tamlamaları-Edat Grubu-Bağlaç Grubu-Ünlem Grubu-Ünvan Grubu)
Eylemsiler
Cümlenin Öğeleri
Cümle Türleri

9E TÜRK EDEBİYATI
Şiir (Tema, Sanatlar, şiirde gerçeklik, şiir inceleme)
Anlatmaya Bağlı Edebi Metinleri İnceleme Yöntemi(Metin ve Zihniyet, Yapı, Dil ve Anlatım, Tema, Yorum,vb.)
Öykü türü (Olay ve Durum Öyküsü Özellikleri)

NOT:Sınıfta işlenen metinlerin yanısıra dışardan metinler de sınıfta işlenen yöntem baz alınarak sınavda sorulabilir.

10TMC TÜRK EDEBİYATI
Halk Edebiyatı (Aşık Veysel, Karacaoğlan vb.)
Divan Edebiyatı (Fuzuli, Baki vb.)

Hiç yorum yok: